29.02.2016

Kraftwerk/Modelka.

Dziś wiersz zainspirowany przez utwór ,,Das Model" grupy Kraftwerk.

,,Modelka

Tak piękna jesteś, że aż słów mi brak,
Modelka idzie prosto w świateł blask,
Podejdę, zburzy się ten cały nimb,
Że taka piękna jesteś, eh.

Z bliska bowiem widać coś,
Co lepiej milczeć niż omówić to,
Już dawno nie widziałem, że,
Tak chudym można być i żyć.

Me oczy wielkie robią się,
Modelka idzie wprost na mnie,
Ucieczka nie pomoże nic,
Dziś wieczór będzie niczym film.

Modelko proszę powiedz mi,
Dlaczego chcesz tak idealna być?

To przeczy wprost rozumowi,
Kobiety nie muszą takie być.

Modelka wsiada już u drzwi,
Ferrari męża pięknie lśni,
Nie wiem do dziś czemu taka jest,
Odległa, zimna niczym lód.

Modelka żyje w głowie mej,
Lecz taka zwykła, nie wieszak jej,
Modelka co twarz ma bez bazy,
Modelka zwykła, a nie cień,
Modelka co ma przyszłość, wdzięk,
Modelka tak normalna, hej,
Wszystko od niej kupię,
Wszystko, aż po dzień.

21.02.2016
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. uczuciowesmaki29 lutego 2016 22:12

    Widzę, że poeta zakombinował rymem z lekka, dobrze dobrze ;-))))
    Ona zimna niczym lód bo gnaty nie grzeją ;-)))))))
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że muszę się jeszcze wiele nauczyć...
    Przede wszystkim szukania inspiracji we wszystkim, co mnie otacza. Świetny wiersz! Cieszę się, że idziesz do przodu!
    I oczywiście zapraszam do mojego bloga! Mimo że dawno wpisu nie było (co było błędem) Trzeba wrócić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nieźle. Krótko, zwięźle i jakże na temat. Takie to dzisiaj "kanony" piękna: wieszak na ubranie ;) hmmm coś próbujesz z rymami? Czy samo jakoś tak wyszło? ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń