5.02.2016

Światła/Ruch/Dźwięk.

Dziś wariacja na temat światła, muzyki, ruchu. Ot tak powstała, od jakiegoś impulsu. 

Dla S.J. 

,,Świateł szał

Dyskotekowa kula pod sufitem,
Rzuca odblaski tajemne,
Jestem-nie ma mnie,
W stroboskopowym świetle idę,
Ciemno-jasno.

Biegnę na wprost,
Wpadam w świateł świat,
Nie ma wyjścia,
Muzyka, basowe, tłuste pomruki w głowie,
Drążą dziury.

Światła,
Muzyka,
Ruch,
Działanie.

A!
A!
A!

Istny szał uniesień,
Uniosą mnie w powietrze.

Szał,
A za drzwiami czeka Argo,
Nim wrócę do domu.

Za siedem lat.

24.01.2016
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. uczuciowesmaki6 lutego 2016 11:43

    Noooo panie, toć to disco polo albo insza techniawka;-))))) "Jesteś szalony mówię Ci..." ;-))))))
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie dzieki slowom ,ktore napisales odzyly wspomnienia,moj trzyletni kiedys synek,wlasnie tak sie zachowywal jak bylismy na dyskotece w pewnym turystycznym miejscu i wlaczyli te wszystkie swiatelka i muze
    thanks za te mila chwile
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  3. No a bez tych świateł dyskoteki byłyby nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co to wy naprawdę z Rysą na Szkle wyprawiacie jakąś imprezę ;) Pierwsza zwrotka fajny zestaw słów. Stroboskop nie jest niestety dla mnie dlatego unikam dyskotek ale wprawiłeś mnie w klimat. I to Argo niczym statek widmo który czeka na ciebie aż wrócisz do domu lubię jak mnie tak zaskakujesz. Wiesz co tak tylko teraz basowe tłuste pomruki skojarzyły mi się z Marylą - wampirzycą śpiewającą o tłustym bicie. Ale to co ty zrobiłeś jest sztuką o niebo lepszą zresztą wampiry nie mają chba wstępu do nieba ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może to dziwne, a może to po prostu przez historię sztuki, że na hasło "szał uniesień" myślę o obrazie Podkowińskiego :)
    Utwór twój porywa swoją dynamiką i przyjemnością jest czytanie go oraz wnikanie w jego strukturę.
    Miłego dnia! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń