17.06.2019

Ucieczka od samego siebie.

Dziś wiersz o tym, jak czasem można uciekać od samego siebie.

,,Ucieczka od samego siebie"

Czasem mam takie dziwne uczucie,
Jakbym uciekał od samego siebie,
Dystans się zwiększa,
A ja widzę ciało, które do mnie należy,
Tak mało.

Jestem w środku, a czuję się pusty,
Jestem, a przy tym mnie nie ma,
Z oddali śledzę swoje życie słabe,
Smutek przepala mi oczy.

Biegnę do drzwi, szukam pomocy,
Nikt na mnie nawet nie spojrzy,
Każdy gdzieś leci, goniony myślami,
Każdy ma jakieś zajęcie.

Stanę na rynku,
Krzyknę jak zwierz,
Patrzcie jak wygląda wariat.

Kulka już leci,
Ktoś wezwał władze,
Leżę w ciemności kostnicy.

Ulga daremna, złuda to tylko,
Po śmierci znów będę cierpiał.

8.04.2019
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Witaj znów. Cieszę się, że Jesteś. Wiersz jest niesamowity!!! Bardzo wymowny i smutny, ale zarazem pięknie prawdziwy. Porusza czytelnika do głębi. Gratuluje wrażliwości. Często tak się czuje jak to wyrazileś w tym utworze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomity utwór :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń