23.01.2020

Autoportret/Lustro.

Dziś wiersz mówiący o tym jak pewne wydarzenia mogą wpływać na nasze odbieranie świata.

Dla S.J.

,,Autoportret/Lustro"

Próbuje znaleźć swoje rysy,
Wszystko zmienione,
Odmienione.

Ucho i oczy tak wygięte,
Nos przypomina dziwną trąbkę,
Usta w innym wymiarze są już,
A ja jak wariat przed lustrem siedzę.

Moje spojrzenie na świat cały,
Dziwne do granic,
Wiem to już,
Jednak jak mam na wszystko patrzeć,
Gdy wkoło życie zamiera wnet.

Przed lustrem siedzę,
Jeszcze chwilę,
Zaraz do ludzi muszę wyjść,
Oni mnie pragną, kochają skrycie,
Muszę się cały oddać im.

6.10.2019
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Na prawdę fajnie napisane, i to niespodziewane zakończenie 😀.
    Podoba mi się. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacnie wykonałeś swój autoportret za pomocą słów... I nawet w czasie czytania przypominała mi się piosenka Obywatela GC, pt. "Tak tak to ja" (o ludzie, to już drugi twój wiersz dzisiaj, przy którym pojawia się u mnie skojarzenie z daną piosenką!) :-D

    Trzymaj się :-)

    OdpowiedzUsuń