18.12.2015

Remont.

Dziś abecedariusz nawiązujący w pewnej mierze do tytułu piosenki grupy Kult.

,,ABC (Restaurowanie restauracji)"

Agresywnie żona krzyczy o odnowieniu restauracji,
Betonu tony i też cegieł,
Czarne ma ręce pan kominiarz.

Doliczyć się nie mogę flaszek,
Egzekwowanie pracy cienkie,
Figle i psoty mej ekipy,
Górują mocno nad planami.

Historia lubi się powtarzać,
I znowu majster zgubił butlę,
Jegomość prosty i szlachetny,
Krawędź butelki wznieca pożar.

Ledwo, po raz dwudziesty ósmy,
Musnąłem Śmierć o jej nogawki,
Nie ma mnie w Księdze,
O! jak słodko,
Perfidnej Pani znowu uciec.

Restaurowanie restauracji,
Serwuje mi drapanie zdrowia,
Trafi mnie w końcu raz, a dobrze,
W trumnie odpocznę od małżonki.


7.06.2015
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. odpoczaac od zachcianek zony to chyba ciche marzenie wielu panow...
    przeraza mnie ta kruchosc i nieprzewidywalnosc zycia...dwa dni temu autobus potracil kolezanke mojej corki,zginela na miejscu,miala 15 lat...
    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio na temat, ale przypomniał mi się kawał:

    Przychodzi facet na budowę i pyta jednego robotnika:
    -Panie ilu was tu pracuje?
    -Ale z majstrem czy bez?
    -No z.
    -No to 27.
    -A bez majstra?
    -A bez majstra to nikt tu nie pracuje.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, że dawno nie zostawiałam tu po sobie słowa. Strasznie lubię Twoją poezję, ale czasami nie mam głowy by napisać coś, co nadawało by się na komentarz.
    Lubię to "ABC". Sama muszę kiedyś pomyśleć nad stworzeniem czegoś podobnego :P. A odnośnie samego wiersza, jest naprawdę dobry. Wplatanie humoru do czasami niebezpiecznych sytuacji nie zawsze wychodzi z "twarzą", ale Tobie zawsze się to udaje ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za twoją opinię :) Szczerze mówiąc, nie zamierzam już rozwijać tej historii (chociaż przez moment pomyślałam o piekarzu albo dziewczynce i jej rodzinie)... Planuję inne krótkie opowiadania już od jakiegoś czasu...

    Twój abecedariusz jest świetny i intrygujący... To niesamowite jak miło się czyta tak skonstruowane utwory.
    Pozdrowienia! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. uczuciowesmaki20 grudnia 2015 12:08

    Oby nie przytrafiła się Tobie małżonka od której w trumnie odpocząć chciał będziesz, oby ;-))))))

    OdpowiedzUsuń