27.11.2015

Wywiad.

Dziś trochę odpoczynku od poezji. W tym wywiadzie przedstawiam pewne (może przerysowane nawet) sytuacje ze styku poezji/sztuki i świata mediów. 

,,Wywiad

Dziennikarka: Witam Pana. Moje pierwsze pytanie dotyczy poezji. Skąd taki pomysł na życie?

Autor: W sumie to z czytania, tak, na pewno z tego. Poezję rozgryzam po trochu. Raz sięgnę po 
polskiego autora. Innym razem niemieckiego.

Dz: A skąd pomysły?

A: To różnie. Czasem ze strzępu zdania na wietrze. Czasem same z siebie. Z głowy. Z umysłu.

Dz: A popularność nie męczy?

A: Nie. To w pewnej mierze moje paliwo.

Dz: To może pójdziemy do mnie?
(Cicho i na osobności).

A: Dobrze. Dam Pani mój ostatni tomik poezji.


15.10.2015
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. A myślałem, że piszesz o sobie ;-))))))))))))
    Szczególnie ten "ostatni tomik poezji" bywa baaaaaardzo zajmujący, aż do rana ;-)))))))))
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń