9.11.2015

Miniaturki 4.

Dziś kolejna porcja moich miniaturek. 

,Los Angeles"

Podziwiałem Zachód Słońca,
Pijąc Pepsi.

Piękne to całe miasto,
Należy przecież,
Do Aniołów.


31.07.2015

,,Czarny ludzik"

Czarny ludzik ze znaku wyjedzie,
Rowerem tak samo czarnym,
Czarną rękę w powietrze uniesie,
I pogrozi wszystkim swym palcem.

5.09.2015

,,Ćmy"

Z jak lodowatego królestwa,
Się wydostają,
Skoro lecą do ognia,
I płoną?

17.08.2015

,,Dusza w wierszu"

Pisząc oddaję słowom,
Kawałek swojej duszy,
Maleńki, lecz istotny,
(Pieprz cytrynowy poezji).

1.06.2015
Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

  1. Los Angeles mi się podoba... miasto aniołów ... Czarny ludzik mi się kojarzy z jakąś piosenką.. nie pamiętam czyja i wgl, ale w teledysku było coś, że szła dziewczyna i ze światła "przejście dla pieszych" wyszedł za nią zielony ludzik dziewczynki, potem jest pokazany chłopak, za którym z tych samych świateł zszedł czerwony pan ludzik... piosenka była o miłości chyba, ale ogólnie oryginalny teledysk... Ćmy zmuszają do lekkiej refleksji, a ostatnia miniaturka jest taką swoistą wisienką na torcie :P
    ***
    Dzięki za rade, może i bez "i" faktycznie brzmi lepiej ;p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Rozpracowałem "czarnego ludzika!" Jest to czarny ludzik na czarnym rowerze czyli na białym tle z czerwonym otokiem to znaczy jest to znak zakazu wjazdu rowerzystom i on grozi wszystkim rowerzystom!. No po prostu geniuszę jestę ;-))))))))))))))))))
    A na poważnie co do ostatniego wierszydełka mam takie same odczucia:-)
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, dobrze kojarzysz bajkę.. nawiązanie do Romanowów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pisać wiersze chronologicznie, tak by opisać jakąś konkretną historię. W międzyczasie jeszcze ozdabiać jakimiś złotymi sentencjami, usłyszanymi gdzieś porównaniami czy swoimi, ale zapisanymi wcześniej w zeszycie. Być może stąd ta świeżość. A o Nibiru to chyba słyszał każdy kto choć trochę liznął o astronomii. :) Cieszę się, że moje wiersze Ci się podobają się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również liczę na to, że się rozwinę. Dobrze rozwinięta pasja to dobra i dająca satysfakcję pasja
    Ja mam wrodzoną ciekawość świata. Niczym polityk mam wiedzę na niemal każdy temat ale w ostateczności praktycznie na niczym się nie znam, haha :)
    Dziękuję za pochwały.
    Weny!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Ćmy" genialne! Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń