22.07.2015

Dziewczyna z perłą.

Dziś wariacja na temat obrazu  Jana Vermeera pt. ,,Dziewczyna z perłą". U mnie perła znajduje się w dłoni dziewczyny, jednak wydaje mi się, że pewna aura tajemniczości została utrzymana.

Dla S.J.

,,Dziewczyna z perłą"

W Twojej dłoni zamknięte pół piękna,
I pół świata co nas otacza,
Perła zerka ukradkiem zza palców,
Perła jasna jak Słońce być może.

Oddaj proszę lub pokaż przynajmniej,
Perłę co w dłoni ją masz,
Tajemnicy arkana się złamią,
Wszystko stanie się proste i czyste.

Perła w dłoni Twojej ukryta,
Jaśniej przy niej niż w najlepszy dzień,
Pokaż proszę choć na sekundę,
Świat mój perła oświetli po kres.

9.06.2015
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. A mnie tytuł przypomniał prehistoryczny przebój węgierskiej kapeli Omega "Dziewczyna o perłowych włosach" :-)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. ZALUJE ale to nie moja dlon te perle skrywa pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. :) Moje stare klimaty.
    Zapraszam do mojego świeżo reaktywowanego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń