5.12.2014

Zdrada.

Chyba każdy miał wokół siebie osobę, która udając przyjaźń  dążyła jedynie do poznania naszych sekretów, by potem wykorzystać tę wiedzę przeciwko nam. Osobiście nie zdarzyło mi się do tej pory nic takiego, jednak widziałem nie raz do czego może prowadzić takie postępowanie.

,,Przepowiedzenie"

Wyjawiłeś niemal wszystkie moje tajemnice,
Z wiatrem w świat poleciały,
A tak do niedawna pewnie,
Opowiadałeś jak wierny jesteś,
W przyjaźni.


Mówisz przepraszam,
Wysyłasz to puste już słowo,
Po tysiąc razy dziennie,
SMS-em,
Ja nie odbieram,
Bo po co?


Niech i ono z wiatrem,
Poleci...

12.11.2014
Pozdrawiam z życzeniami nie doświadczania takich sytuacji!

5 komentarzy:

  1. Witaj Piotrze!
    Bardzo przykry temat w wierszu poruszyłeś, przykry ale prawdziwy. Oby jak najmniej było takich sytuacji w naszym życiu...

    Pozdrawiam serdecznie
    - Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy mi się coś takiego nie przydarzyło.. i dzięki Bogu. A tym, którzy mieli tą ''przyjemność'' ... z całego serca współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Relacje między ludzkie przybierają niekiedy taką formę ale czy warto je podtrzymywać?

    OdpowiedzUsuń
  4. ...nie patrz na to , kto co mowi tylko na to , kto ...co robi
    ulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Obyś nadal nie doświadczył ludzkiej obłudy i zdrady. Utwór dobry, prawdziwy w wymowie, poprawny językowo.

    OdpowiedzUsuń