30.09.2015

Miniaturki 2.

Dziś uraczę Was kolejną porcją dość krótkich wierszy, które można powiedzieć są w mniejszości jeśli o moje pisanie chodzi. Na marginesie podzielę się pewną refleksją, zdziwieniem, dziś sprawdziłem, że wiersze piszę już od 9 lat. Pewnie do perfekcji jeszcze minimum drugie tyle, jednak sam widzę postępy w tworzeniu nowych światów słowem.

,,Żarówka"

Pętla przez którą zerkam,
Na żarówkę, jest coraz mniejsza,
Za moment zawiśnie,
Na stryczku,
Dla potomności.


28.07.2015

,,Sztuczny fiołek"

Podaruję Ci sztuczny fiołek,
Tylko wtedy będę miał pewność,
Że przetrwa nasza miłość.

Jeśli się skończy,
Zabiorę kwiat,
By dać go nowej sympatii.

21.02.2015

,,Słońce w lesie"

Promień Słońca przebija się przez drzewa,
Igliwie zielonością lśni,
Energia Słońca uderza do głowy,
Nic więcej dziś nie trzeba mi.

8.06.2015
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Ja nazwałbym ten tryptyk "Słońce świecące fioletem sztucznego fiołka jak żarówka" ;-))))))
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie trzy wiersze bardzo ladne takie delikatne,najbardziej podoba mi sie ten o fiolku ulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój faworyt to zdecydowanie nr 3:) właśnie tak się dziś czuję:)
    natomiast w 'fiołku' pokazałeś praktyczną stronę swej męskiej natury;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń