10.09.2015

Faun.

Dziś wiersz inspirowany w pewnej mierze filmem ,,Labirynt Fauna" i piosenką zespołu Hunter o tym samym tytule.

,,Faun"

Zamknięty w swoim labiryncie,
(Małym świecie),
Czeka, aż ktoś się odważy,
Wejść w to miejsce.

Faun wypowie w zagadki formie,
Jak można zdjąć z niego klątwę,
Należy w sobie znaleźć to,
Co przeraża nas najmocniej,
Skupienie duże na tej rzeczy,
Pozwoli zwrócić duszę,
Mężczyźnie w fauna zmienionego.

Odwaga i nadzieja razem,
Odnowi jego świat,
Lata spędzone w labiryncie,
Wynosi na swym karku,
To co zostanie do przeżycia,
Przeżyje już bez strachu.

26.02.2015
Pozdrawiam!

P.S. To 100 post na tym blogu, dzięki wielkie tym wszystkim, którzy odwiedzali mnie, zostawiali komentarze i poznawali fragmenty mnie, jakie można znaleźć w tych wierszach. Mam nadzieję, że będę w stanie jeszcze długo prowadzić ten blog.

6 komentarzy:

  1. czuje sie troche jak ten Faun z Twojego wiersza
    pozdrawiam ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno ten film oglądałam, ale pamiętam, że mi się podobał, choć nie do końca ogarniałam zakończenie ... najbardziej pamiętam tego dziwnego stwora z oczami na dłoniach :P

    Wiersz świetny jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Forma jak to u Ciebie ciekawa tylko zastanawia mnie jeden szczegół, czy dobrze powiązałeś postać Fauna z labiryntem?
    Ahoy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety muszę Cię poinformować, iż Nymph nie pojawi się w najbliższym czasie. Powodem jest fakt, ze komputer, na którym znajduja sie wszystkie utwory trafil do naprawy i mam problem z ich odzyskaniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety muszę Cię poinformować, iż Nymph nie pojawi się w najbliższym czasie. Powodem jest fakt, ze komputer, na którym znajduja sie wszystkie utwory trafil do naprawy i mam problem z ich odzyskaniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiersz bardzo mi się podoba. Ciekawy temat.
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń