5.11.2014

Japonia w promieniowaniu.

Dziś parę słów inspirowanych zdjęciem zdobiącym debiutancki album grupy Luxtorpeda. Pomyślałem sobie o przyczynie takiego a nie innego tła dla orszaku ślubnego.
,,Miłość w czasach napromieniowania"

Orszak weselny idzie aleją,
Taką szeroką jak trzeba,
Nie wiem jedynie dlaczego,
Na drzewach kwiatów nie ma.


Po chwili już wiem więcej,
To wyspa japońska się jawi,
Po wybuchu straszliwej bomby,
Zalana promieniowaniem.


Choć całus w masce gazowej,
W odzieży ochronnej w dodatku,
Nie leży w moim klimacie,
Za miłość co wszystko zwycięży,
Ode mnie dla nich jest szacun!

20.09.2014

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Okropna sceneria, jak na tak ważny moment życia!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za link; oczywiście, że lubię czytać, nawet wiersze się zdarzy :D
    Akurat tematyka powyższego dzieła jest mi, tak to powiem, 'bliska', a pomysł świetny (zastanawiam się, czy by nie zrobić do tego rysunku, pobudza wręcz wyobraźnię ;))
    Pozdrawiam i w związku, że już 19:31 pozwolę sobie powiedzieć dobranoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie to przeraza mnie
    A swoja droga to moze byc roznie
    jak Putin kurki z gazem Europie na zime zakreci
    Tym optymistycznym akcentem zegnam sie cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Choroby popromiennej niestety nie zwycięży ale to pokazuje jeszcze dobitniej jak wiele złego ludzie potrafią wyrządzić innym ludziom. Smutne ale prawdziwe.
    3m się

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wiersz mnie poruszył. Całość jest bardzo dobra. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poruszający wiersz.
    To może być możliwe...aż strach pomyśleć.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przerażające jest to, że tak może być!
    Bardzo zgrabny wiersz! Mało słów, bardzo wiele treści.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wiersz, emocjonalny. Szacun !

    OdpowiedzUsuń
  9. Walnelo mnie i czuje sie oszolomiona....
    Smutne ale prawdziwe. i szczerze to mam wrazenie ze niedlugo bedzie tak wszedzie.


    pozdrawiam i zapraszam jesli masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śmierć przeplata się z życiem, a tragedia z weselem, takie życie człowiecze.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. "Bo miłość większa jest niż śmierć
    i bramy piekielne jej nie przemogą:

    ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się trudno odnieść do takiej formy przekazu. Może to dziwne, ale nie przepadam za poezją. No może Wisłocka, może NinelSG z linków mojego bloga. Zazwyczaj omijam szerokim łukiem blogi poetyckie ;)

    Z całym szacunkiem, nie rozumiem tego przekazu. Fakt, należy pamiętać o tamtych wydarzeniach, ale na dobrą sprawę – miłości jakby to nie obchodzi, ona jest zwsze ponad takie ponure czasy. I chwała miłości...

    Wyjaśnię, nie musisz się ze mną zgadzać

    OdpowiedzUsuń