27.09.2015

Herbata w samotności.

Dziś wiersz inspirowany utworem zacnej grupy Led Zeppelin. Tytuł wydał mi się dość ciekawy, by rozwinąć temat na mój sposób.

Dla S.J.

,,Herbata dla jednej osoby"*

Herbata dla jednej osoby,
Nie smakuje jak ta,
Pita nawet w dwie osoby,
Zbieranie liści o tej samej porze,
Nic nie da.

Herbata dla jednej osoby,
To istna samotnia,
Wśród miasta,
W takim napoju,
Tylko się utopić.

Herbata dla jednej osoby,
Nie smakuje niczym.

Męka dla języka.

Samotnia dla duszy.

*tytuł od utworu Led Zeppelin

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. O dziwo pomysł jak i sam wiersz powstał w około minutę. :)
    Nie inspirowałem się Maanamem to na pewno. W zasadzie to refleksja i nic więcej. :)
    Wiersz głęboki, nie ma jednego dna, lecz więcej. Dobrze ułożone strofy, często osiąga się właśnie taki efekt pozytywnie wywołanego chaosu spowodowany nieregularnością wersów, który dodaje wierszowi głębi.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi sie,ze nie tylko herbata smakuje lepiej pita w towarzystwie
    fajny,refleksyjny wiersz ulka

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to o ile pamiętam z 6 lub 7 płyty. Nie zachwycałem się ich schyłkowymi produkcjami ale Twoje wierszydełko interesujące.
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej z 7 bo 6 był Physical Graffiti :-)
    Znów masz debilne obrazki weryfikujące :-/

    OdpowiedzUsuń