12.03.2017

ABC (A kto to?)

Dziś powrót do abecedariuszy, których fanem byłem jakiś rok temu. :)

,,ABC (A kto to?)"

A kto to puka tak od rana?
Bo mogę zaraz wyjąć broń,
Celuję dobrze, choć mam zeza,
Drabie uciekaj więc w podskokach.

Ejże, kochany, to ja znajomy,
Filet zechciałeś ze mnie zrobić?

Gościa poznałem, to swój chłop,
Halowy Mistrzu numer 1.

I tak w te pędy, do piwniczki,
Jedliśmy same pyszne mięsa,
Kęsy zapite dobrym winem,
Legliśmy szybko w tych zaroślach.

Małżonka zbiła mokrą szmatą,
,,No to żeś łajzo sobie nagrabił",
Opity szybko wytrzeźwiałem,
Pakując rzeczy swe do toreb.

Razem z kolesiem w świat idziemy,
Stajemy w miastach na popisy,
Trubadur i jego pomocnik.

Uważnie tylko nas oglądaj,
Warto głosować potem na mnie,
Zegarki nikną w mgnieniu oka.

Żałuję bardzo, proszę sądu.

5.03.2017
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ciekawy utwór.
    Bardzo podoba mi się puenta!
    Ciekawie formułujesz niektóre wersy.
    Pozdrawiam
    Mateusz Rossa

    OdpowiedzUsuń
  2. uczuciowesmaki12 marca 2017 21:45

    Hmmm, ciekawą masz piwniczkę z zaroślami ;-))))))
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł Ci całkiem zgrabny i zabawny utwór! :-D
    Tak bardzo lubię piosenkę o dźwiękach ciszy, że lubię ją sobie tłumaczyć na polski... Co dziwniejsze, nie zrobiłam pełnej wersji. :-D
    Pozdrowienia :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. A to ja pukałam...
    Chciałeś mnie tak na celowniku trzymać
    bym dech swój utraciła? ;)

    OdpowiedzUsuń