18.03.2017

ABC (Dziwne).

Dziś ostatni jak na razie abecedariusz.

,,ABC (Dziwne)"

Andaluzyjskie psy szczekają,
Bo ktoś naruszył ich Królestwo,
Cechy ma takie, że ich nie ma,
Duże do mnie podobieństwo.

Egzamin z życia mam już zdany,
Fałszuję teraz swoje lata,
Gorzej gdy w górę wiek mi skoczy,
Hejnał zagrany w uszy wraca.

Iloraz  w głowie mało znaczy,
Jeżeli usta brzydko tną,
Lepiej już milczeć, złoto będzie,
Kretynem wnet się u nich stałem.

Małpa mi w lustrze dziwna siedzi,
Nos ma tam, gdzie moje ucho,
Opiera swoje oczy czarne,
Patrzy, nie patrzy, sam już nie wiem.

Ratuję się ucieczką w noc,
Seler w sałatce mi ciemnieje,
To znak, by kończyć powieść,
Uważać trzeba na portfele.

Wartko się wszystko rozwiązało,
Żaluzję wstydu czas opuścić.

5.03.2017
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawy pomysł i muszę przyznać, że całkiem nieźle Ci to wyszło ;)
    Kimś dokładniej się inspirowałeś? :)
    Sytuacja liryczna bardzo mi się spodobała, aczkolwiek pewnie ciężko jest trzymać się w rydzach gdy każdy wers się zaczyna od następnej litery alfabetu ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń