13.04.2015

Sytuacja przedziwna.

Dziś sytuacja mega dziwna, otóż naszła mnie kilka dni temu myśl: ,,Czy dam radę napisać tekst w stylu disco-polo?".

Jak widać chyba spełniłem swój zamiar.

,,Skradnę gwiazdy"

Skradnę dzisiaj gwiazdy,
Dla mej jedynej,
Tej co kocha zawsze,
Tej jedynej-ej.

Zapakuję pięknie,
Wstążkę dużą mam,
Schowam się do pudła,
Z gwiazdką razem sam,
A gdy moja małpka,
Otworzy je-je,
Dam jej małą gwiazdkę,
To ją pewnie chce.

A gdy wszystko spadnie,
Emocje czy deszcz,
Spytam ją o to,
Czy mnie kochać chce.

Jeśli tak odpowie,
Będę ciszyć się,
Jeśli mi odmówi,
Stanę gwiazdą się.

4.04.2015
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. zycze aby powiedziala tak
    pozdrawiam ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta 'inna' odsłona Twojej twórczości podoba mi się;)))
    Czyżby inspiracją był wyświetlany w kinach film?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, nawet rymło Ci się z lekka a jakbyś jeszcze dorzucił coś o jakiś majteczkach albo o małej blondyneczce to hicior, że klękajcie narody ;-))))))))))
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń