19.04.2015

Przed wyborami.

Dziś nieco inna forma, choć Ci, którzy odwiedzali mój poprzedni blog z wierszami wiedzą, że nie nowa w moim pisaniu.

,,ABC (Lekko polityczne)"

Agitowanie przed wyborem,
Boleśnie może skończyć się,
Celne ma oko pan fotograf,
Dobitne zdjęcie zdradza cel.

Ewentualnie ktoś się wkurzy,
Fałszywe tropy wnet zasieje,
Goniący staje się gonionym,
Hejterów różnych pokarm to.

Instytut Wielkich Nauk Ścisłych,
Japoński związek kombatantów,
Kręgiem się stają dosyć bliskim,
Lokuj tam swe pieniądze śmiało.

Machina wielka już wyborcza,
Napędza cały kraj jak leci,
Oprzytomnienie później przyjdzie,
Pora niestety to za późna.

Roszady liczne-polityczne,
Suweren płaszczy się przy wszystkich,
To jest ta wielkość, no i władza,
Uważać trzeba z każdym głosem,
W urnę wrzucony, już nie wróci,
Za kilka lat swój błąd zrozumiesz.

2.04.2015
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Za kilka lat to już będzie za późno... niestety...
    Ale wgl to zastanawia mnie jedno... skoro wszyscy wiedzą jak jest pod "jarzmem" naszego kochanego rządu i wszyscy narzekają, krytykują, wyśmiewają i hejtują to po h#% wciąż głosują na te same osoby?
    Może to strach przed zmianami? Albo inaczej... strach przed tym, że może być lepiej. Bo Polska to piękny i bogaty kraj ale rządzony przez niewłaściwe osoby.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogorek na prezydenta ???

    nie wypowiem sie w temacie bo mnie tam z Wami niema

    pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego odkąd skończyłem 20 lat nie chodzę na wybory i lata mi, że ktoś farmazoni o obowiązku obywatelskim czy inne takie tam brednie. Niezależnie jak kto ufarbowany dla mnie to jedno wielkie szambo.
    Tekst wyszedł Ci zaskakujący tematycznie i naprawdę dobry.
    Ahoy antyobywatelsko ;-)))

    OdpowiedzUsuń