27.03.2016

Król piratów. Król poetów.

Dziś wiersz inspirowany nieco przez anime, ale też przez wewnętrzny mój głos, by stawać się coraz lepszym w tym co robię, czyli w pisaniu wierszy. 

,,Król piratów. Król poetów.”

Oto ja,
Kapitan Baryłka,
Kreślący na marginesach wiersze,
Wiele razy źle odczytałem mapy,
Myląc się przez własną poezję.

(Ile wtedy śmiechu było,
Ile wtedy łez było).

Oto ja,
Kapitan Baryłka,
Chcę zostać najlepszym,
Piratem wśród poetów,
Poetą wśród piratów.

6.03.2016  
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. uczuciowesmaki27 marca 2016 22:36

    Zaiste, uda Ci się ;-)
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wiarę w moje zdolności. :) Choć pewnie jeszcze troszkę będę musiał zaczekać na te miana zaszczytne.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ambitny plan Kapitanie Baryłko:) powodzenia w jego realizacji!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń