9.10.2015

Supernowa w dwóch odsłonach.

Dziś dwa wiersze połączone przez kosmiczny temat. 

,,SuperNowa"

Zdaje mi się jakbym,
W Kosmosie był,
Mijam konstelacje gwiazd,
Pulsary i białe karły.

Rękami biorę ciastka,
Podobne do Kosmosu,
Zjadam do granic,
Pękam,
Tworzę SuperNową.

1.08.2015


 ,,SuperNowa 2

Eksplozji huk w noc mnie obudził,
Światło snuje się po morzu,
Nie widać świata poza nosem,
Morze tak dziwnie dziś czerwone.

To chyba się stworzyła,
Supernowa, daję słowo,
Morze dziwnie dziś czerwone,
Nic nie widać poza nosem.

28.09.2015
 Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Sprawy astronomii są mi bliskie więc z przyjemnością przeczytałem "wariacje na temat" nawet jeśli "nic nie widać poza nosem" ;-)))))))))))
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sobie nawiążę do kosmosu a co :P ... w środę bodajże byłam w kinie na "Marsjaninie", polecam ;)

    Kosmos jest ciekawym tematem. Twoje wiersze ciekawie oddają kosmiczny klimat ;)

    pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko zerknęłam na tytuł twoich utworów, natychmiast przypomniało mi się to: -> https://www.youtube.com/watch?v=BirhJDf2Y-c . :-)
    Wiersze zacne :) Lubię też, bo gwiazdy- planety- satelity- komety- itp. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę oryginalny i też napiszę - tak, podoba mi się również ze względu na poruszenie tematu kosmosu na, które sam mam mnóstwo pomysłów. Jednak zawsze jakoś brakowało, albo powstawało coś co nie przypominało niczego ciekawego. Niemniej zapraszam Cię do mnie bo powinien się pojawić wiersz o podobnej tematyce.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń