21.10.2015

Ogień miłości.

Dziś dość nietypowy wiersz. Niby krążę w nim na granicy jakiejś balladowości, erotyzmu, a jednak trudno jest jednoznacznie sklasyfikować moje dziełko. 

,,Ogień miłości"

Bądź Strażniczką ognia miłości,
Syć me oczy ciałem swym,
Zmysły nasze pieść słowami,
Bądź Strażniczką ognia miłości,

Bądź Strażniczką ognia miłości,
Powoli rozdziel mnie na atomy,
Złóż znowu, na swoje podobieństwo,
Bądź Strażniczką ognia miłości.

Bądź Strażniczką ognia miłości,
On ogrzeje nas w chłodny dzień,
Pieść dotykiem milimetry ciała,
Bądź Strażniczką ognia miłości.

Bądź Strażniczką ognia miłości,
Póki płonie, będziemy żyć,
Jeśli zgaśnie, na nieboskłony,
Nasze dusze przeniosą się,
Jeśli nie chcesz do tego dopuścić,
Bądź Strażniczką ognia miłości.


23.05.2015
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. To można nawet wyśpiewać!
    Spróbuj Sam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybywam Cię powiadomić, że odzyskałem laptopa i już możesz zobaczyć całość zbioru na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noooo, miszcz jest pod wrażeniem, naprawdę :-)
    Zwrócił bym jednak uwagę na ilości wersów w ostatniej zwrotce bo wygląda to tak jakbyś chciał zakończyć ale stwierdziłeś, że jeszcze coś chcesz dodać lecz zabrakło już pomysłu na całą zwrotkę i "przylepiłeś" dwa wersy do poprzedniej zwrotki. To taka życzliwa uwaga bo uważam ten tekst za jeden z Twoich najlepszych ponieważ jest w nim konsekwentny do końca wątek, całość jest zrozumiała i przyjemnie się ją czyta.
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie Twoj tekst pachnie erotykiem ,bardzo ladnie ,subtelnie ,ciekawe dla Kogo powstal
    pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń