4.10.2014

Witam!

Witam Ludziki z Interii jak i innych portali z blogami. Pewno część z Was zna mnie z bloga CS, właśnie na Interii. Postanowiłem rozwinąć nieco skrzydła i przenieść blog na inną stronę.

Kto kojarzy moje wiersze, ten wie czego się spodziewać. :)

Od dziś zaczyna istnieć Kapitan Baryłka (Captain Barrel w oryginale).

,,Gdybym (Ale jednak nie...)"

Gdybym miał na nazwisko Świetlicki,
Mógłbym całe dnie na plaży leżeć,
W samym szlafroku,
Ale nie mam...

Poezja umarła za szybko,
Tylko proste zdania bez sensu,
Głębszego,
Tego nie cenię.

Ale zaraz,
Ja tak samo piszę,
Nowocześnie,
Zazdrosna świnia ze mnie.

2.10.2014

Pozdrawiam!


11 komentarzy:

  1. Kapitan Baryłka? ktoś tu jest fanem Tintina ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. No i odwiedziłem :-)
    A to ksywkę sobie wybrałeś, zaskakującą zaiste bo Captain Barrel albo Major Gunn dobrze kojarzy mi się z wyborną koleżanką whiskey;-))))))))))))))
    Nooooo, ale ze Świetlickim to pojechałeś już srogo ;-)))))))
    3m się

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo nie zawsze to co ukazuje się w druku automatycznie można uznać za wartościowe bo ktoś dla przykładu ma koleżkę w wydawnictwie i już nie ma problemu. Wydaje mi się, że w tamtych czasach pisarze mieli ładniejszą i zdrowszą wyobraźnię niż niektórzy obecnie. Teraz tzw. krytycy sztuki potrafią dać się nabrać na obraz malowany przez słonia czy małpę i okrzyknąć "świeżym spojrzeniem" albo pewien koleś zrobił dowcip i będąc w galerii sztuki i korzystając, że chwilowo był sam w jednej z sal, położył na podłodze gazetę a na niej kamień i stał wpatrując się w niego z różnych stron. Po chwili pojawiła się grupa zwiedzających i podobnie zaczęła się wpatrywać w kamień żywo dyskutując o wyżynach nowoczesnej sztuki ;-)))))))) Tak więc widzisz kapitanie, że człowiek głupi wszystko kupi ;-))))))
    yo bro ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. MISZCZU bardzo proszę bo przecież jestę miszczę ;-))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nowej przestrzeni!
    Czekam na kolejne wiersze - tu może być ciekawiej...

    OdpowiedzUsuń
  6. ..na poprzednim blogu czytałam Twoje wiersze, choć nie zostawiałam komentarzy
    i oczywiście z przyjemnością będę TU zaglądała.. :)

    - pozdrawiam serdecznie ..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia Bro na nowych oceanach...niechaj Wena Cie nie opuszcza ...pozdrawiam ulka

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym rośnięciem nie przesadzaj ;-)))))
    Każdy z nas ma swoje specyficzne zdolności i swoją konwencję wypowiedzi. Mnie też podobają się Twoje teksty jak już wcześniej pisałem bo w wyjątkowy sposób przedstawiasz swoje myśli więc tak na dobrą sprawę miszczów jest tu więcej ;-))))))))
    Yo master ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też poczekam tutaj na więcej. Zapraszam też serdecznie do siebie pod adres:
    https://www.facebook.com/pages/Lepsza-strona-piekła/1536537263247694

    Tam jest łatwiej być w stałym kontackie. Dużo dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitanie Baryłko ani na chwilę nie przestawaj pisać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć! Nie masz na nazwisko Świetlicki, czy nie masz szlafroka? Wiersz bezrymowy, nie jest wynalazkiem nowoczesnym. Nie oceniam cudzej twórczości, bo nie czuję się do tego uprawniona. Jak każdy czytelnik mogę tylko powiedzieć, czy dany utwór mi się podobał czy nie. Stosując Twoją punktację z ocen płyt, których słuchasz, daję 5/10 za przebijające między wersami poczucie humoru.

    OdpowiedzUsuń