7.10.2014

Relacje między ludźmi.

Zapewne większość z nas ma osobę, która sprawia, że nawet najciemniejsza noc nie jest tak straszna. Są jednak malkontenci, którzy krzywiąc swój nos mówią, że przyjaźń prawdziwa nie istnieje, zawsze ma jakieś drugie dno. W tym wierszu odpowiadam im, już dużo wcześniej, co myślę o ich słowach i podejściu do sprawy.

Dla S.J.

,,Słowo o relacjach z ludźmi"

Twierdziłeś, że nie ma przyjaźni
Więźi i relacji między ludźmi.

Jestem w stanie w coś takiego wierzyć,
Ale przetrwaj do świtu,
W pełnej ciemności.

6.10.2014

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Łooo, żeby tylko ta palma mi nie odbiła ;-)))))))))))
    Twój tekst porusza bardzo istotny problem ale w moim odczuciu przydałoby się jeszcze poprowadzić czytelnika w dalszy tok Twoich myśli ale to tylko moje odczucie.
    Pzdr. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. przetrwać można w pełnej ciemności, ale w zasadzie po co, jeśli można zapalić świeczkę? byleby ją znaleźć w tych ciemnościach i mieć czym zapalić, z tym może być problem najczęściej.
    pozdrawiam i miło tu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótko, zwięźle, ale jakże treściwie ;]
    Ja osobiście nie wytrzymałabym długo bez kontaktu z drugim człowiekiem. Jakby ktoś miał mi zapłacić za powiedzmy tydzień bez jakichkolwiek kontaktów z ludźmi, chyba bym zwariowała. W dzisiejszych czasach ludzie są wszędzie, nawet zwykłe dzień dobry wypowiedziane do kogoś na ulicy już jest kontaktem, czy nawet napisanie komentarza pod czyjąś notką na blogu ;]
    Nieprawdaż?
    Pozdro 600 xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, może moja opinia wynika z tego, że podświadomie przyzwyczaiłem się do Twoich dłuższych form. Masz rację, szczególnie w tekstach o głębszym znaczeniu niedopowiedzenia nawet powinny być żeby każdy czytający mógł odbierać je po swojemu i kształtować swoją wyobraźnię na podstawie czytanego tekstu. Tak to widzę. I jeszcze jedno, nie staraj się porównywać swojego pisania do innych autorów bo napisałeś, że "Tobie do innych jeszcze daleko " czy coś w tym stylu. Rozwijaj swoją własną formę wypowiedzi nie oglądając się na innych bo jest ciekawa i oryginalna, jak już wspominałem kiedyś :-)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nie, to nie tak żebyś obiecywał, że na siłę będziesz pisać dłuższe wiersze. Masz je pisać nie ze względu na moją czy kogoś opinię ale tak ja Ty czujesz bo tylko wtedy będą prawdziwe :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciemne noce w samotności - są bardzo długie...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow. Mega mnie poruszył. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciemność jest samotna, samotność ciemna. Doskonały biorę do swojego postu o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm...jak się tak zatrzymać na chwilę ciekawe opowiadanie się tworzy , z pytaniami dla siebie.

    OdpowiedzUsuń