23.10.2014

Strachy ludzkie.

Każdy z nas ma na pewno jakieś sytuacje, wspomnienia napawające wnętrze strachem. Osobiście miewam okresy, gdy strachy ludzkie przejmują kontrolę na parę ładnych dni. Boję się o bliskie mi osoby, o siebie samego, co zdrazy się jutro itp. Ten wiersz/wiersz w dwóch częściach to próba zmierzenia się z takim strachem. Niby sytuacje różne, jak strachy nas spotykające, a jednak znaleźć można części wspólne. 
,,Strachy"

Przybierają wszelkie kształty,
Przychodzą kiedy chcą,
W umyśle zakorzeniają się głęboko,
(Nie usuniesz bez użycia siły).

Oby mniej ich było wokół,
Oby nie były tak ciemne,
Siły Najwyższe sprawcie,
By stało się mi jaśniej!

13.10.2014

,,Strachy II"

Przychodzą i siadają wygodnie,
A ja muszę patrzeć na świat,
Ich oczami,
Myślenie racjonalne przesłania strach.

Przeszłość, zdarzenia pewne,
Rzutują na oczekiwanie przyszłości,
(Mówią strach ma wielkie oczy),
Czasem te oczy świecą czerwienią,
W nocy...

13.10.2014

Pozdrawiam!


6 komentarzy:

  1. w kazdym sercu jakis strach drzemie
    Pozdrawiam ulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma jakieś strachy... poczynając od tych pospolitych fobii (ciemność, pająki, wysokość) po te dalsze (strach o bliskich). I niestety ale nawet przy użyciu siły nie da się ich pozbyć, ale tylko stłumić.
      ***
      Tak to mój wiersz ;p wszystkie rzeczy umieszczone na moim blogu z podpisem "J.M." są mojego autorstwa ;p
      Cieszę się, że Ci się podoba ;]

      Usuń
  2. chyba cos zle klikłam bo zamiast dodac komentarz normalnie to odpowiedziałam na powyższy ;p niechcąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci byś nie musiał pisać części trzeciej :-)
    Pozdro na łikend bro ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z nas się czegoś boi. Jedni śmierci, drudzy życia, a inni przyszłości.
    Nie powinniśmy walczyć ze strachem, bo człowiek, który się niczego nie boi jest głupi. Po prostu nie pozwólmy im DOMINOWAĆ w naszym życiu.

    Pozdrawiam

    http://i-want-your-money.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niechaj Najwyższy odbierze strachom moc. Powiało trwogą i faktycznie ciarki mogły przejść po plecach 9/10.

    OdpowiedzUsuń