19.08.2023

Czekam na wczoraj.

Dziś wiersz powstały po moich przemyśleniach na temat tego jak szybko pędzi świat i czy da się z tej karuzeli zsiąść. 

,,Czekam na wczoraj"

Dumam, siedzę sobie przed chałupą,
Na kanapie różowej, ślicznej,
Odrzuciłem świat celebrytów,
Wszedłem w świat wczorajszy. 

Moja dziewczyna marudzi, 
Nie chce czekać na wczoraj,
A ja w swej białej podomce zaczekam.

Chcę żyć jak wczoraj, bez patrzenia na suby,
Like stanie się angielskim słowem (tylko),
A ja, bez napięcia, w klapkach,
Będę mógł iść do sklepu. 

Siedzę i czekam na wczoraj. 

12.07.2023
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Czekaj, czekaj. To czekanie na wczoraj to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się wejdzie za bardzo w świat social mediów, to wszystko jakby szybciej pędzi, a człowiek bardziej przemęczony.

    OdpowiedzUsuń