8.01.2016

Magia wrażenia.

Tego dnia co napisałem ten wiersz wpatrywałem się intensywnie w kubek z herbatą. Do głowy przyszła mi taka dziwna myśl, że może tak naprawdę stanowimy coś na kształt herbaty w czyimś kubku. Cały wiersz to taka zajawka wokół tej myśli. 

Dla S.J. 

,,Jestem w czyjejś herbacie

Czuję się od czasu do czasu,
Jak fus w czyjejś herbacie,
Ten ktoś patrząc pod światło,
Widzi mnie.

Macham z uśmiechem,
Ten ktoś zamyka,
Wieko kubka.

Teraz ja widzę kogoś,
W mojej herbacie,
Macha przyjaźnie,
A ja zamykam kubek.

Tak zapętlony świat,
Powstał w mojej głowie.

Patrzę,
Patrzy,
Macha,
Macham,
Zamyka,
Zamykam.

Wieczność.


1.01.2016
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. uczuciowesmaki8 stycznia 2016 22:11

    Coś ostatnio zapatrujesz się w różne rzeczy a to w skamielinę a to w herbatę.Spróbuj zapatrzeć się w biust pani anestezjolog albo instrumentariusz to będziesz miał milsze przeżycia ;-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, ja wole myslec ,ze jestem ptakiem...pozdrawiam cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń