17.05.2015

Prezent dla jedynej.

Dziś kolejny utwór z nurtu: ,,Też mogę tworzyć disco-polo".

,,Specjalnie dla niej"

Piszę te słowa, wymyślam dźwięki,
Dla mojej słodkiej,
Dla dziuni mej,
Ona tak pięknie oczka maluje,
Specjalnie dla mnie,
Ojej,
Ojej.

Co piątek w dysce jest niezły melanż,
Moją beemą wbijamy się,
Maleńka moja, skarb mój najdroższy,
Zatańczy dla mnie,
O jejku, jej.

Ona to wszystko, a może więcej,
Zrobiła dla mnie,
Kochamy się,
Jest z niej najlepsze foczka na Ziemi,
Jest tą jedyną,
Oh jejku jej.

4.04.2015
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Bo tworzyć każdy może trochę lepiej albo gorzej :P
    Fakt każdy może tworzyć disco polo ale nie każdy powinien, ale nie tylko disco ale ogólnie muzykę... wystarczy włączyć radio, żeby się o tym przekonać... no ale cóż... taki już nasz los z każdej strony cios. Co do wiersza, nawet ciekawie Ci to wyszło ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jesteś szalony, mówię Ci..." ;-))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Źle zrozumiałeś mnie. Powyższy cytat nie był krytyką, wyśmianiem czy kryptoszyderą ale luźnym skojarzeniem a propos disco polo. Pisać trzeba nie pod publikę co jej się podoba tylko to co wena wrzuca do głowy a ona bywa właśnie szalona ;-)))))))
    Pisz wszystko choćby na temat robaków o zachodzie słońca ;-)))))
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń