26.02.2015

O fobiach.

Dziś wiersz inspirowany dziwnymi zdjęciami z Sieci, na których ktoś zbliżał do otworu gębowego pająków śmieszne karteczki (a to z uśmieszkiem, a to z zębami wampira).
Nie cierpię pająków, dlatego ta zabawa zupełnie mnie nie śmieszyła.

,,Pająk"

Ktoś mądry do pyska swego ptasznika,
Przystawia karteczki śmieszne,
A to pająk się śmieje,
A to szczerzy kły.

Ja dalej pająków nie cierpię,
Nawet tak śmiesznych, jak ten,
Jad nadal będzie zabijał,
Pająki są bardzo FE

5.01.2015
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Czyli ,ze niektore pajaki sa jak niektorzy ludzie...beeeee ???
    Pozdrawiam ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam arachnofobię, boję się pająków i brzydzę się nimi...
    dla mnie dobry pająk, to martwy pająk niestety...
    nawet wiersza nie potrafiłabym o nim napisać:(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoimi stopami staram się nie deptać z rozmysłem żadnych żyjątek - po prostu omijam - wyjątkiem są pająki w przestrzeni zamkniętej (niestety, czasem i tak bywa!)...
    Życie bez pająków! - możliwe (?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Arachnofob bez serca, nie lubi zwierzątek ;-)))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem chyba jedynym osobnikiem na Ziemi, który nie boi się tych włochatych pająków np. ptaszniki. Według mnie one są dosyć słodkie. Gorzej z tymi chudymi paskudami jak np. korsarz, który ma odwłok wielkości ziarnka grochu, a odnóża na 5 metrów. Fuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutna zgoda: pająki są FE! ... i już.

    OdpowiedzUsuń