24.01.2021

Letnia fryzura, oznacza niemal wieczną młodość.

Trochę prześmiewczy wiersz na mnie, pewnego pana z telewizji i wszystkich, którzy nie wyglądają na swój wiek (z różnych przyczyn).

Dla S.J.

 ,,Letnia fryzura, oznacza niemal wieczną młodość"

Wszedłem do tego salonu o tak, 
Z ulicy, przez przypadek, 
Miła do przesady pani,
Oceniła, że nadaje się dla mnie, 
Letnia fryzura,
Według niej zapewni mi,
Niemal wieczną młodość. 

Zaczęła tworzyć wizję mojej przyszłości,
Jak z tą, super modną fryzurą,
W krótkich spodenkach,
Idę w głąb letniego miasta. 

Podziękowałem najmilej jak umiem,
Odwróciłem się na pięcie,
Wyszedłem. 

Nie chcę robić konkurencji,
Wiecznie młodemu, 
Z telewizji. 

18.12.2020
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Hehe dobry wiersz :D a ja bym w końcu poszła sobie do fryzjera, już nie pamiętam kiedy byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, chyba wiem, o którego pana z TV chodzi xD
    Świetny wiersz, czytając go przypomniał mi się fragment "12 groszy" Kultu o "najlepszej fryzurze".

    Serdecznie Cię Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń