12.01.2021

Ważne miejsce.

Dziś jeszcze jeden wiersz zawierający w sobie sporą dawkę emocji. 

Dla S.J. 

,,Ważne miejsce"

Czy chcesz pójść ze mną w miasto,
W ulice nieznane czasem puste,
Spytałem rano, gdy stałem w drzwiach.

Spojrzała na mnie zdziwiona,
Jakby dopiero co na świecie się,
Znalazła. 

Odpowiedziała: dobrze, chodźmy więc,
Rzekłem: musisz się przygotować,
Spytała: ale na co,
Odpowiedziałem: pokażę Ci miejsce,
Które jest dla mnie ważne,
Kiedyś, w przyszłości odległej,
Przyjdę tam, by skoczyć w świat.

Spojrzała na mnie znowu,
Skinęła głową.

Wiedziałem już, że to coś więcej,
Niż przyjaźń.

3.12.2020
Pozdrawiam!


1 komentarz:

  1. Ależ proszę! :-)
    No jakoś trzeba sobie radzić z myślami tego rodzaju, bo potrafią napsuć krwi...

    Zacnie przedstawiłeś w swoim wierszu całkiem piękną relację pomiędzy parą ludzi.

    Serdecznie Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń