11.02.2018

Dziewczyno masz mnie.

Dziś wiersz inspirowany luźno kawałkiem The Kinks pt. ,,You Really Got Me".

,,Dziewczyno masz mnie"

Ej! Maleńka na mnie spójrz,
Jakie oczy mam okrągłe,
No po prostu wzór.

Wzór na miłość od patrzenia,
Na tak piękne damy wkoło,
Masz dziewczyno mnie,
Już na długi czas masz mnie .

Ej! Dziewczyno na mnie spójrz,
Lub przynajmniej się odezwij,
Masz mnie, masz na zawsze już.

Jak mam podejść, jak do Ciebie,
Patrzę tylko jak cielaczek,
Patrzę sobie i podziwiam,
Jak mnie w swoim sercu masz.

O! Tak!

14.01.2018
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki - bardzo ładna w brzmieniu i żywiołowa :-) Utwór twój całkiem nieźle oddaje ten żywioł.

    Pozdrawiam serdecznie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uczuciowesmaki12 lutego 2018 22:06

    "Hej dziewczynooo spójrz na misiaaaa..." ;-))))
    Ahoy
    ps. "cielaczek" padłem ;-))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za twoje opinie nt. mojej twórczości ;-)
    To miłe :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobnie jak Luffina nie słyszałam przed przeczytaniem wiersza utworu, którym był inspirowany. Podoba mi się rytmika wiersza, bo jak się go czyta, to na myśl przychodzi, że można byłoby z niego zrobić piosenkę. Gratuluję "cielaczku".

    OdpowiedzUsuń