11.06.2023

Awaria serwisów.

 Wiersz dotyczy awarii Facebooka, która miała miejsce w 2021 roku. Niby specjalnie nie jestem przywiązany do tej platformy, jednak śledzę parę stron, na których szukam inspiracji do pisania. 

,,Awaria serwisów"

Co za dziwaczna chwila,
Chcę sprawdzić coś w serwisie, 
Nie da się, błąd 404,
Czy jakiś tam jeszcze,
Informatyczny slang, niewiele wnosi. 

Śmieję się pół-głosem, 
Z tych, którzy to przeżyją,
Jakby świat się kończył. 

Nie wstawią relacji z jedzenia tosta,
Nie wstawią zdjęcia pośród żółci kwiatów,
Nie zrobią nic, przestaną być na chwilę. 

Śmiałem się z nich, żartowałem straszliwie,
A teraz sam nie mam Internetu. 

Kulę się w sobie, dziwnie mi się robi,
Brak dostępu do Sieci,
Brak pomysłu na wiersze...

4.10.2021
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. No ja dostępnością do FB nie przejełabym się tak bardzo jak brakiem pomysłu na wiersze.
    Bardzo fajny, lekki i z humorem wiersz. Super!

    OdpowiedzUsuń