29.06.2017

Prośba w dzień ciemny.

Dziś wiersz inspirowany w pewnej mierze utworem grupy The Smiths.

,,Prośba wyrażona przez poetę w ciemny dzień"

Ciemno za oknem, chmury mi duszę kryją,
Niby dobrze jest, niby miło,
(Poza tym zawsze lubiłem czarny kolor),
Lecz dziś mam ochotę krzyczeć.

Wyrażę swoją prośbę, w ten ciemny, deszczowy dzień,
Weź mnie proszę do auta,
I wieź, do miasta wieź.

Zobaczyć chcę ludzi, muzyki usłyszeć zew,
Do miasta mnie wieź,
Gdzie życie zobaczę jakim jest*.

Deszcz mym przyjacielem,
Więc wyrwać się ciężko.

Weź auto,
I wieź mnie...

Wieź aż po horyzont.

*poprzednia zwrotka przed gwiazdką i ta z gwiazdką inspirowana wersami piosenki grupy The Smiths pt. ,,There is a light  that never goes out".

26.04.2017
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Jakoś te zwrotki inspirowane piosenką najlepiej mi się podobają ;p
    Znowu coś lekko rymowane ;)
    Wciąż nie umiem się przełamać i w pełni powiedzieć, że wiersze białe mi się podobają... jednak wole jak się rymuje ;p
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. uczuciowesmaki29 czerwca 2017 22:13

    Ale to auto to musi być Lincoln Continental Town &Country rocznik 1968 z felgami American Racing 18" w kolorze deep black ;-)
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń