6.12.2016

Człowiek Mgły.

Dziś nawiązanie do mojego krótkiego opowiadanka, w którym bohater również zostaje porwany przez postać wynurzającą się z mgły.

 ,,Człowiek Mgły"

Wychyliłem się na moment za okno,
Mój krzyk wżarł się we framugi,
Gdy Człowiek Mgły się pojawił.

Telepatycznie rzekł do mnie:
,,Od teraz jesteś częścią mnie,
Ja od teraz częścią Ciebie,
Razem, na zawsze będziemy,
Uzupełnimy się tam,
Gdzie nam czegoś brakuje".

Porwał mnie w wir liści,
Wiatr wciągnąłem w płuca,
Od teraz należę do niego,
Od teraz on do mnie należy.

Na wieki...

25.11.2016
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. uczuciowesmaki6 grudnia 2016 21:45

    Noooo, niuchacze internetów, ci od Macierewicza chyba już coś zwęszyli no bo wiesz, mgła, brzoza, te klimaty...;-))))))))))
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za opowiadanie? :)
    Wiersz ciekawy.
    Fajna sytuacja liryczna.
    No cóż... aż nie wiem co powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiersz jest niezwykle nastrojowy dzięki Człowiekowi Mgły. Dzięki za uznanie - tak mi się skojarzył twój utwór z Picassem; jednakowoż aż tak dużą wiedzą o sztuce nie dysponuję - ciągle uczę się czegoś nowego albo odświeżam jakieś dane.
    Serdeczne Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń