18.09.2018

Przewrotne sytuacje.

Dziś wiersz w pewnym sensie wzorowany na piosence Sex Pistols pt. ,,I Wanna Be Me".

Dla S.J.

,,Przewrotne sytuacje"

Przekręt stulecia w gazetach jest,
Zrobiłem to ja, a może nie,
Wiemy wszyscy tyle, że wiemy niewiele,
Wszyscy wiedzą lepiej, ja też to wiem.

Z przedmieść idę szybko,
Z przedmieść blisko jest,
W podziemne korytarze,
W miasto numer dwa.

Dziś media rwą ochłapy,
Dziś media rwą ochłapy,
Takie danie główne,
Na obiad chcę jeść.

Mam Cię w swojej kamerze,
Mam Cię w swojej kamerze,
Wszystkie słowa na taśmie,
Wszystkie je mam.

Z przedmieść do centrum jadę,
W mej głowie tylko punk,
Chcę walczyć ze wszystkimi,
W kamerze Ciebie mam.

Przekręt stulecia w gazetach jest,
Przekręt stulecia w gazetach jest,
Zrobiłem to sam,
A może i nie,
Mam w kamerze wszystko,
Mam w kamerze Cię,
Dziwne sytuacje dzisiaj kończą się.

Z miasta chyłkiem jadę,
Trzeba uciec stąd,
Na wieś chyba jadę,
Tam zamieszkam z nią.

A teraz Ty mnie masz,
A teraz Ty mnie masz,
W kamerze swoich myśli,
Strasznego mnie masz.

Przekręt stulecia w gazetach jest,
Zrobiłem go ja,
Zrobiłem go ja!

28.04.2018
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz