29.08.2015

Samotność w mieście.

Dziś wiersz o tym jak można zagubić się w mieście, a i tak nikt może nie zauważyć naszego dramatu.

,,Zagubienie w mieście"

Stoję na skrzyżowaniu alei,
Wielkich, głośnych tętnic miasta,
Wkoło szum samochodów,
Zagłusza wszystko.

Nie wiem już nic,
Kim jestem,
Skąd przybywam,
Gdzie idę?

Nie znam tego miasta,
Nie znam żyjących w nim ludzi,
To nic, sam siebie pocieszam,
Usiądę na chodniku, poczekam.

W końcu ktoś mnie zauważy,
Może pozna...

Do dziś wielką atrakcją,
Rogu Siódmej i Czwartej,
Są moje zmumifikowane w spalinach zwłoki,
(Oczekujące pomocy).

1.08.2015
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. No no, mocne, przemawia i skłania do zadumania się nad istotą tematu.
    Ahoy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, tu są wnerwiające obrazki :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiersz jak najbardziej prawdziwy.
    Ostatnio zgubiłem się w Poznaniu. Patrząc na to, że byłem tam pierwszy raz sam to i tak nieźle. Ale mnie wszyscy słyszeli i widzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten wiersz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ten wiersz.

    OdpowiedzUsuń