16.03.2023

Dysonans w mózgu (v. The Smiths).

Dziś wiersz nawiązujący do twórczości The Smiths. 

,,Dysonans w mózgu (v. The Smiths)"

Wieczór, mózg mój ma się nie za dobrze,
Złe myśli, złe plany na tydzień,
Zaszyć się, uciec od wszystkiego.

Tego mi trzeba, tego koniecznie mi trzeba,
Koniecznie chcę. 

A ona wyciąga mnie na miasto,
Chyba życie pokazać i ludzi. 

Zgodzę się, jeśli weźmie mnie,
Gdzie ludzie i muzyka razem są,
Bez gadania z nimi nawet,
Tylko obserwacja, 
Tylko. 

Myśli złe nadal w głowie,
A co, jeśli umrzemy na rondzie,
W spalonym aucie.

A co, jeśli zginiemy, zginiemy pod kołami,
Wielkiej ciężarówki, wtedy też szepcz, 
Ostatkiem sił, szepcz jak bardzo mnie kochasz. 

Jedziemy, decyzja zapadła,
Zabierz mnie proszę do miasta,
Gdzie ludzie, muzyka gra i światła. 

Światła od miasta,
Światła od świetlików. 

21.04.2022
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz