17.12.2022

Mega ego.

Dziś wiersz opisujący pewien rodzaj człowieka. 

,,Mega ego"

Mój tytuł nadany za zasługi,
Moja wiedza zdobywana przez lata
Moje życiowe doświadczenie,
Moja umiejętność patrzenia,
Wszystko to czyni mnie,
Idealnym dla radzenia wszystkim.

Wypowiem się w każdej sprawie,
Od fizyki jądrowej, po prokreację,
W końcu to nie tak znowu odległe,
Tematy.

Wszystkich co mają inne zdanie,
Postraszę trochę, w końcu mam władzę,
Umysły młodych według jednej modły,
Na płasko przytnę, na płasko.

Wychowam nową grupę ludzi,
Wiernych jedynie słusznej racji,
Bez swojego zdania w żadnej mierze,
Z wielkim jak moje jest ego.

3.11.2020
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Profundo poema te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że twój wiersz całkiem dobrze oddaje ego pewnego rodzaju człowieka.
    Serdecznie Pozdrawiam! ;-)

    OdpowiedzUsuń