16.09.2021

Reaktywacja.

Wiersz jest nawiązaniem do utworu Marcina Świetlickiego. 

Dla S.J. 

,,Reaktywacja"

Chodząc ulicami miasta,
Znalazłem Wenę, napełnia mnie,
Natchnieniem od dziś,
Pisać, pisać, pisać,
Moje jedyne marzenie. 

Wypełniać biel dokumentu,
Mrówkami faraona tekstu. 

Tworzyć przestrzenie znośne,
By każdy w nich mógł osiąść,
Bez zbędnych ceregieli,
Bez zbędnych zaostrzeń. 

Reaktywacja mnie jako twórcy,
Ha!
Śmiali się niektórzy, 
Już im grymas twarze uszlachetnia. 

Ha! Nie skończyłem się jeszcze,
Stoję w budce i dzwonię,
Po całym świecie dzwonię. 

Niech wie,
Niech wiedzą wszyscy. 

Moja reaktywacja.

3.03.2021
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Zobaczyłam Twoje komentarze na blogu "W cieniu trawy" i bardzo mnie ucieszyło to, że zaczynasz wracać do sieci. "Kapitanie Baryłko"("Mozaiko") smutno bez Ciebie. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez cieszy twoj post. Tesknilismy za Toba, dobrze ze Jestes. Dobrze ze piszesz. Poezja jest Ci pisana :)

    OdpowiedzUsuń