26.12.2018

Dyskoteka dla ptaków.

Dziś wiersz powstały na działce. Słuchałem sobie śpiewu ptaków, aż w pewnym momencie w umyśle zrodził się taki tekst.

Dla S.J.

,,Dyskoteka dla ptaków"

Robię dziś dyskotekę dla ptaków,
Wszystkie ptaki nieba,
Powinny o niej wiedzieć,
Będą gorące panny i rytmy,
Głośniki wielkie jak Hulk,
Pół okolicy zbudzą.

Wychowam sobie ptasich dresów,
Będą na moje usługi,
Od poniedziałku do soboty,
W niedzielę w ramach nagrody,
Dyskoteka będzie rozsadzała park.

Dyskoteka dla ptaków,
Dziwna sprawa mówią,
Jaki to pożytek,
Dziwią się już wszyscy.

Ja mam swoje plany,
Tajemnice mam,
Dyskoteka ptaków,
Dziwny jest ten świat.

1.05.2018
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. heh, Niezły pomysł skombinowałeś w tym utworze :-) szczególnie podoba mi się fragment o ptasich dresach :-D

    Pozdrawiam Serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń